WAŻNE:
IT'S ALL OVER


WARTO PRZECZYTAĆ:

227. Wszystko ma swój początek
(autorstwa Abby Hope)

228. But tomorrow never came
(autorstwa Kate Sparks i Ethana Arisena)

POLECAMY:

czwartek, 1 marca 2012

Zobacz.

Wysoki, bo 185 cm. Dobrze zbudowany, chociaż na co dzień tego nie widać. Szeroki uśmiech zarażający innych. Kasztanowe loczki, które ostatnio nieco podciąłem. Często przeczesuje je palcami, dodaje mi to pewności siebie. Zwykle nie układam ich jakoś specjalnie, ale na większe spotkania zdarzy mi się podnieść grzywkę do góry. Oczy koloru zielono-niebieskiego. Dołeczki w policzkach które pokazują się za każdym razem, gdy się uśmiecham. Podobno uroczy – według mnie dziwny – sposób śmiania się i kichania. Duże dłonie. Blizny na nadgarstkach, ramionach i nogach po żyletce, których już się nie pozbędę. Ramiona, część torsu i kostki pokryte tatuażami. Mam ich prawie 40, i każdy z nich ma swoje własne, głębokie znaczenie. Często ich dotykam, bo chociaż nie czuję żadnej różnicy pod opuszkami palców, poprawiają mi humor. Bo gdy wyobrażam sobie że kiedyś ktoś będzie mógł pokochać mnie całego, nawet te niby nic nie znaczące znaczki na moim ciele, uśmiecham się sam do siebie, w głupiej nadziei na spełnienie własnych marzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz